Chocholík 13.4.2013

21.04.2013 17:39

Vodáci si dali sraz v 9:20hod. na autobusové zastávce v Rousínově,jak jsme čekali tak jsme si povídali a ptali  se jak moc se těšíme.
Vajíčko draka co jsme našli na schůzce 18.4. donesl Jakub Kovařík. Jeli jsme do Olšan, po cestě jsme hráli hru kolíkovanou.
Hra se hrála tak, že jsme měli na boku kolík a když někdo někomu ten kolík ukradl a nevšiml si toho tak dostal úkol. Jako první nás vedla
 Markéta Jelínková. Chvíli bylo teplo a chvíli pršelo...... Dali jsme si přestávku v lese a vyrazili.
Přišli jsme do Pistovic, kde byli nějaké závody Hasičů.
Kousek cesty byl FAKTOR BAHNA A VODY !
Šli jsme cestou a bylo tam strááášný bahno, samozdřejmě jsem měla nové boty a parádně jsem je pokřtila bahnem a vodou.
Já a Kuba K. jsme šli tím největším bahnem. Snažila jsme se to bahno umít, ale bylo to marný, Věrka měla skoro to samý.
Šli jsme po asfaltové cestě k velkému kopci. Bylo horko a já jsem si sundala mikinu, chvíli po tom začalo pršet, rychle jsme utíkali
k Chocholíku. Všichni šli nahoru na rozhlednu,jenom Kamča ne.Hrozně moc jsem se bála jít nahoru ale překonala jsem starach,bála jsem se proto, že tam byly čtveročkovaný schody.Podívali jsme se a šli dolů,vajíčko jsme pak hodili do....jak to mám nazvat,třeba do malého lesíka.Potom jsme vyrazily na autobusovou zastávku a odjeli domů.


Napsala Natálie Španělová


=

—————

Zpět


Kontakt

Vedoucí Oddílu


Jak se vám líbí naše stránky?